Het koor

Het koor: Nootwaar

DSC_1960Nootwaar is een gezellig en op zijn tijd zeker ook ambitieus koor met ruim vijftig leden. We zijn een gemengd koor dat voor  drie kwart uit vrouwen en een kwart uit mannen bestaat.

Repetities

Nootwaar repeteert op dinsdagavond van 20.00-22.00 uur. Omdat we de gezelligheid hoog in het vaandel hebben, is café het Witte Schaap aan de Wegedoornpage onze thuisbasis. Samen zingen is waarvoor we bij een koor zijn gegaan, maar ook de ‘derde helft’ is voor velen een wekelijks ritueel. Wil je een keer komen kijken en luisteren hoe het er bij ons aan toe gaat? Kom dan gerust eens langs!

Een ledenstop hebben we op dit moment niet, maar om de leeftijdsbalans een beetje in de gaten te houden, nemen we alleen nog nieuwe leden aan die de grens van zestig nog niet zijn gepasseerd.

Marlies Bloemen

De dirigente: Marlies Bloemen

Met Marlies Bloemen (1991) is Nootwaar in oktober 2014 begonnen aan zijn tweede jeugd. Zij volgde  Niels Loose op die de eerste tien jaar van Nootwaar de muzikale leiding had.
Marlies is een jonge  en inspirerende dirigente. In 2013 studeerde zij af aan het Fontys Conservatorium in Tilburg. Marlies werkt aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg waar zij ook de musical opleiding heeft afgerond. Haar huidige uitdaging is een master muziektheater, ook die doet zij aan de Fontys Hogeschool.

Het bestuur van Nootwaar bestaat uit:
Mariëlle Houben – voorzitter
Frank Jankowski – secretaris